General information
Welfare is enjoyed
Job Description
- Coordinate with relevant departments to handle complaints;
- Ensure customerdriver satisfaction for handling complaints;
- Contribute ideas to enhance the complaint handlingsupport process to increase customer satisfaction;
- Perform other related tasks as required.
Job Requirements
- At least 6 months of experiences in customer care, risk handling or related field in ecommerce, logistics;
- Strong communication skills, problem-solving skills, negotiation skills…;
- Proficient in Microsoft Office, analytical skills in Excel are an advantage;
- Fluent in English is a plus.
Quyền lợi
- 13th month salary, effective work;
- PVI Social Insurance amp; Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard.
Introduce about the company
AhaMove
Address: HCM: Tầng 1, Tòa nhà Rivera Park, 7/28 Thành Thái, Phường 14, Quận 10 Hoặc HN: Tầng 9, Tòa nhà Mipec, số 229 Tây Sơn, Phường Ngã Tư Sở, Quận Đống Đa.
Contact: Phòng Nhân sự
Website: https://ahamove.com/ Company size: From 100 - 500 people
AhaMove là dịch vụ giúp hơn 50.000 chủ shop, chủ doanh nghiệp ship hàng nội thành tại Hà Nội hoặc TPHCM với tốc độ nhanh, chi phí hợp lý và đội ngũ shipper hùng hậu. AhaMove cũng giúp hơn 10.000 nghìn tài xế Việt có thu nhập hàng tháng với chính sách phí và thưởng hấp dẫn.